tiistai 30. heinäkuuta 2013

BeautEco Box: heinäkuu 2013

Sain viime perjantaina tämän kuun BeautEco Boxin parin mutkan kanssa. Tämä boksi on siitä erilainen, että siitä on kolme versiota joka kuukausi, joista valitaan yksi firman nettisivuilta. Jostain syystä niiden sivut ovat temppuileet ainakin minulle viime viikot, ja luulin tilanneeni tämän kuun boksin heinäkuun ekalla viikolla. Boksia ei alkanutkaan kuulua, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin, että mikä mättää. He eivät olleetkaan saaneet tilaustani, joten en ole varma mitä oikein sähläsin. He laittoivat minulle heti postiin haluamani boksin. Siitäkin alkoi kulua jo toista viikkoa ja postiluukkuni ammotti tyhjillään. Niinpä minun piti jälleen kerran ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. He laittoivat mutisematta minulle toisen boksin, joten sain sen vihdoin ja viimein viime viikolla. Hyvää kyllä kannatti odottaa - olen jälleen kerran todella innoissani tämän kuukauden tilauksen sisällöstä.


Tuotteet:

Neäl & Wolf Elevate Volumising Hair Lotion (200ml)
Tämä on tuuheuttava, hiuksiin suihkun jälkeen jätettävä hoitoaine. En ole vielä ehtinyt käytttää tätä, mutta se tuoskuu hyvältä!

Pukka Radiance Serum (10 millin näyte)
On kivaa päästä kokeilemaan seerumia, koska mulla ei ole aikaisempaa kokemusta niistä. Olen käyttänyt tätä pari kertaa, ja niiden perusteella tämä tuntuu miellyttävältä iholla. Ihokin tuntuu pehmeältä eikä se ole kuiva, mutta en ole varma onko se tämän seerumin ansiota. Tarkkailen tilannetta!

Eves of St Agnes Exfoliator (15 millin näyte)
Aivan ihanan tuoksuinen kuorinta! Siinä on juuri minulle mieluisia tuoksuja ja raaka-aineita, kuten appelsiinia, mandariinia ja santelipuuta. Tämä on hyvin hellän oloinen kuorinta, joten käytin sitä eilen kuorintasienen kanssa. Sen perusteella kuorinta vaikutti ihan ookoolta ja aika kosteuttavaltakin, mutta en ole toistaiseksi mitenkään erityisen vaikuttunut.

Art Deco Clear Mascara/Eyebrow Gel (normaali koko)
Jee, ensimmäinen Art Decon tuotteeni! Kulmakarvageeli ei ole niitä kaikkein jännittävimpiä kosmetiikkatuotteita, mutta tarvitsin uutta kulmakarvojeni kesyttäjää, joten olen onnellinen tästä. Olen käyttänyt pari kertaa ja hyvin toimii! Kulmani pysyvät kuosissa koko päivän tämän avulla.

Neäl & Wolf Harmony Intensive Hair Treatment (200ml)
Johan mulla on ihan riittävä kokoelma hoitoaineita, mutta kyllä mun kylppäriin aina yksi lisää mahtuu. Kokeilin tätä eilen, ja se hoitaa kyllä hommansa. Hiukseni ovat nyt pehmeät, mutta ei raskaat. Nam.

Olen todella iloinen siitä, että sain tässä boksissa kaksi normaalikokoista tuotetta, joista molemmat ovat hyvin tervetulleita! Pianhan kuu taas vaihtuu, joten saanen elokuun BeautEcon parin viikon sisällä.


Follow my blog with Bloglovin

2 kommenttia:

  1. Voi että, kunpa näitä tulisi Suomeenkin enemmän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valinnanvara ei ois pahitteeksi :). Ite tykkään nimenomaan näistä eko-, ja luonnonkosmetiikkateemaisista jutuista!

      Poista