sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Arvostelu: Laveran hiustenhoito

Runsaan parin viikon takaisessa haalinnassani esittelin kolme Laveran hiustenhoitotuotetta: Orange Milk-shampoon, Mango Milk-hoitoaineen ja Rose Milk-naamion (vai miksi sitä kutsuisi). Olen nyt käyttänyt niitä sen verran, että voin sanoa pari sanaa.

Orange Milk Volume Shampoo; Mango Milk Conditioner; Rose Milk Repairing Care Treatment

Ensimmäiseksi sanottakoon, että hiustenhoitotuotteet luonnonkosmetiikan puolelta ovat minulle uusia tuttavuuksia, eikä minulla ole siltä saralta juurikaan vertailukohtaa. Se ei välttämättä tosin ole olennaista, sillä mielipiteeni pähkinänkuoressa näistä on oikein myönteinen!

Hiukseni ovat siis ohuet, värjätyt (hennalla), kuivat ja laineikkaat. Käytän suoristusrautaa kolmesta neljään kertaan viikossa. Siksi hiukseni tarvitsevat kosteutusta ja käytän lähes ainoastaan tuuheuttavia shampoita.

Tuotteiden positiiviset puolet:

+ Se kaikista oleellisin eli hoitavuus. Nämä kaikki tekevät tehtävänsä eli hoitavat hiuksiani. Hiukseni tuntuvat pehmeiltä, puhtailta ja helposti laitettavilta, kun olen pessyt ne Laveralla. Erityiseksi suosikikseni on muodostunut Repairing care treatment, jonka jälkeen hiukseni huutavat hoosiannaa.

+ Kaikki kolme tuotettu tuoksuvat herkullisilta. Suosikkini on ehdottomasti appelsiinishampoo, sillä se tuoksuu niin aidolta appelsiinilta. Aaaah. Yllätyksekseni olen kovasti tykästynyt jopa Rose Milk Repairing Care Treatment-naamion ruusuiseen tuoksuun. Yleensä välttelen ruusulta tuoksuvia tuotteita, sillä se tuoksu ei vaan viehätä minua. Olen joko muuttumassa tai sitten tämä ruusun tuoksu on poikkeuksellinen.

+ Ne ovat vegaanisia. Tämä on tietysti arvokysymys, mutta minun mielessäni vegaanisuus antaa tuotteelle kymmenen lisäpistettä.

+ Kuluttajalle miellyttävä hinta-laatusuhde. En tiedä Suomen hinnoista, mutta täällä Britanniassa jokaisen tuotteen hinta pyörii siinä kuuden ja seitsemän punnan pinnassa.

Mitä tuotteissa voisi parantaa?

- Verrattuna moniin muihin käyttämiini tuuheuttaviin shampoisiin, Orange Milk ei ole yhtä tuuheuttava. Itse asiassa, en ole varma, että tuuheuttaako se hiuksiani oikeastaan yhtään. Saan sillä hiuksistani pehmeät ja muuten ihanat, mutta en ole huomannut tuuheuttavaa vaikutusta.

Loppuhajatelmana siis sanoisin, että ostaisin mielelläni nämä samat tuotteet uudelleen ja jatkan mieluusti niiden käyttöä. Haluan myös kokeilla muita Laveran hiustuotteita, kuten vaikkapa tätä hiuksiin jätettävää ja hoitavaa suihketta. 

Oletteko te kokeilleet Laveran hiustuotteita? Mitä mieltä olette niistä? Mitä muita luonnonkosmetiikan hiustuoteita suosittelisitte minulle? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti